Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

ΠΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΗ-ΦΩΤΕΙΝΟ, εγγονάκια μου ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΑΣ ΞΕΚΊΝΗΜΑ

Θυμάμαι που δεν φτάνατε στου τραπεζιού το ύψος,
εγγόνια μου αγγελόμορφα, αγάπες της ψυχής μου...
Μάτια γεμάτα έκταση, γεμάτα απορία
τα γαλανά ματάκια σου, Δημήτρη λατρευτέ μου,
με μιά σταλιά παράπονο θαρρώ πως μας κοιτούσαν...
Κι εσένα Ηρακλάκο μου τα ''ομιλούντα μάτια''
τα μάτια σου που κοίταζαν κατάπληκτα τον κόσμο
και νόμιζα πως μίλαγαν κι ελέγαν ιστορίες,
σηκώνοντας συγκίνηση στα βάθη της καρδιάς μας
χαμόγελα ξεχείλιζαν, τραγούδια στην ψυχή μας...

Τώρα πιά μεγαλώσατε, Γυμνάσιο θα πάτε.
Παλληκαράκια δροσερά, ηλιόλουστα φυντάνια!
Να μου προσέχετε παιδιά, να είστε μετρημένα
κι ό,τι συμβεί στον δρόμο σας αμέσως να το πείτε
στην μάνα, στον πατέρα σας που, πάντοτε θα στέκουν
μ' ολάνοιχτη την αγκαλιά ε σ ά ς για να συντρέξουν
και οι πλατιές φτερούγες τους ε σ ά ς θα προστατεύουν...

Το θέατρο στο αίμα σου Δημήτρη μου το έχεις
κι εσύ Ηρακλή με το βιολί, μεθάς τις ηλιαχτίδες!
Ο ένας ρήτορας τρανός, ο άλλος βιρτουόζος
κι οι δυό σας αναζητητές κι οι δυό σας καλλιτέχνες...
Και να, που αποδείχθηκε ηθοποιός μεγάλος 
και ο χρυσός μου Ηρακλής που πέραε απ' τους πρώτους
στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο κι έχω χαρά μεγάλη!!!

Σας εύχομαι εγγονάκια μου η πόρτα που ανοίγει,
νά 'ναι για σας ακρολιμνιά και αστροφωτισμένη.
Να την διαβείτε θαρρετά με του Θεού την χάρη.
Του Γυμνασίου η σκηνή, χαρές να σας γεμίσει
και να σας δώσει 'αφθονα τα δώρα της παιδείας...

Η γνώση, η ενσυναίσθηση, το πνεύμα της αγάπης
να σας φωτίσουνε τον νου, να γίνετε λεβέντες...
Ν' ανοίξτε τις φτερούγες σας ψηλά για να πετάξτε
και να κοιτάτε πάντοτε ψηλά με περηφάνεια,
μ' ένα μυαλό που πάντοτε προς το καλό θα βλέπει
και μ' ένα πνεύμα ορθάνοιχτο, το σύμπαν να δεχθείτε...

Αρχές, Δημήτρη κι Ηρακλή, σας έδωσε το σπίτι.
Στις δυσκολίες - είπαμε - θα τρέξτε στους γονείς σας...
Αγαπημένα μου παιδιά, χρυσά μου εγγονάκια,
συγκινημένη σας θωρώ και σας καλοτυχίζω.
Όλα τα δώρα του Θεού στα χέρια σας να ρθούνε
και οι ευχές μου χρυσανθοί να σας μοσχοραντίζουν.

Καλό ξεκίνημα παιδιά κι η Παναγιά μαζί σας.
''Αντίο'' στο Δημοτικό πείτε κι ετοιμαστείτε
για ένα ταξίδι αλλιώτικο μα, μαγικό συνάμα!
Και μην ξεχνάτε: Αν θέλετε κάτι στην Ιστορία
είτε στην γλώσσα ή κι αλλού, εγώ εδώ θα είμαι!
Κάτι επί πλέον ως γιαγιά θα έχω να σας λέω
αν, κι οι γονείς σας σίγουρα στο πλάι σας θα είναι!!!
Απλά θα ήθελα πολύ να βρίσκομαι σιμά σας,
ν' αρχίζουμε συζήτηση για θέματα μυριάδες
και να σας λέω πιο πολλά απ' ό,τι το βιβλίο!!!

Καλό ξεκίνημα λοιπόν χρυσά μου εγγονάκια!
Αστραφτερή κι ανέφελη η ζήση σας να είναι
και το Γυμνάσιο στρωτά, με ζέση να διαβείτε!!!!!

---------------------------------

Με μεγάλη αγάπη, η γιαγιά σας
Πολυάνθη-----


------------------------------------------------------------------------

Με ένα ποίημα είχαμε αποχαιρετήσει το Δημοτικό. Τώρα με ένα ποίημα, εύχομαι στα συνομήλικα εγγονάκια μου, ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ!!!! Και εν τω μεταξύ, ο Ηρακλής -Φωτεινός, πέρασε στο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ!!! Τελικά, το θέατρο ρέει στις φλέβες και του Δημήτρη και του Ηρακλή!!!!! Καλοφώτιστα και τυχερά!!! Και καλό ξεκίνημα σε όλα τα παιδιά, στην καινούρια τους σχολική χρονιά!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου